четвер, 11 лютого 2016 р.

Вперед, за допомогою до вчителя...



             Поряд з нами завжди вчитель. І саме тоді, коли виникла ідея нашого проекту, перше що ми зробили - звернулися за допомогою до вчителя.  Учитель трудового навчання допомогла об'єднатися у групи за інтересами та сформулювати ряд проблемних питань, відповідь на які ми повинні отримати під час роботи над проектом:

  • Який він, зворотній бік прогресу? 
  • Чи можемо ми впливати на життя навколо нас?
  • Чи можна перетворити відходи у доходи?
  • Друге життя старим речам – це допомога природі?
  • Як розділити  накопичене сміття?
  • Як встановити контакти з волонтерами АТО?
  • Як використати викинуті пластикові пляшки? ком`пютерні диски? 
  • Чи можемо ми зацікавити своєю роботою учнів інших шкіл, за допомогою телебачення?
  • Яким є план створення відео передачі?  
 
       Ура!!! Вималювалися перші обриси нашого проекту!!!
Об'єднавшись, за порадою вчителя, у три групи - науковці, практики та ІТ-спеціалісти ми почали активно співпрацювати. Група науковців аналізує інформацію, проводить дослідження, щоб з'ясувати важливість повторного використання пластикових пляшок, компютерних дисків для навколишнього середовища. Група практиків активно створює систему агітації, відповідає за збір вторинних матеріалів у загальноосвітньому закладі, співпрацює з пунктами прийому вторинних матеріалів та створює конструкторську документацію на оздоблення клумби пластиковими пляшками та виготовлення ігращок з дисків, відповідає за передачу коштів волонтерам АТО. Група ІТ-спеціалістів накопичує фото та відеоінформацію, щоб в подальшому створити електронний звіт проекту.
       У кожної групи свої чіткі функції, ми впевнено працюємо над реалізацією проекту.




Немає коментарів:

Дописати коментар